Hundexpert?

Är det någon som är duktig på hundar?Jag har ett väldigt jobbigt problem med min hund som jag säkert skrivit förut. Hon gör ju ej sina behov på promenaderna. Hur än vi försöker att träna! Hon gör ju bara här ute på baksidan & det ser förjävligt ut med all hundskit som ligger där. Är som nån jävla hundgård! Det går inte att få bort heller. Är som en sörja! Det är absolut ingen tervlig syn! Jag plockar 6 plockar men nu orkar jag inte längre! Måste verkligen få henne att göra sin abehov när hon har koppel på sig! Det är också väldigt jobbigt när man åker bort någonstans där man ej kan släpoa ut henne lös. Då håller hon sig el pissar inne. Fasst hon kanske nyss varit ute i kopplet. Vi har föröskt tat inte släppa ut henne direkt på morgonen & gått med henne i koppel istället men det funkar inte hur länge vi änn är ute med henne. Tror hon alldrig har bajsat i koppel. issat har hon kakse gjort 55 gånger sen vi fick hem henne. :( Usha vill verkligen få nå bukt med detta problemet. Jag vill inte ha en gräsmatta full med hundskit! Usha. Så snälla har ni några tips ni kan ge till oss? Vore bra!

Kommentarer
Postat av: Madde

kom ihåg att verkligen fya henne om hon gör det inne och att verkligen visa uppskattning om hon gör det ute. Gå tills hon pinkar eller skiter ute för hon läre juh göra det någon gång. När hon gör det ute kan du verkligen klappa henne och visa henne att hon vart duktig :) det går nog med lite tålamod :)

2008-12-21 @ 16:01:40
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0