Kaffe.

Var över till mormor en sväng innan jag åkte till Rogsta. Fick en kaffekanna av henne. Tur det Den passade perfekt så nu dricker jag kaffe! Gött. Var ju till syrran idag. Liam tyckte det var roligt att leka med Alex & Seb. :) Dom hade växt mkt sen sist jag såg dom!

Liam har lagt sej nu. Innan han gjorde kväll satt vi & kikade på låtar på youtube. Han älskar att lyssna på nalles blåhus & Lilla snigel, Glassbilen,Prästens lillkråka. Ja det är många många flera! Hehe. Goskiten!

Undra när Fredrik ska hinna köpa juklappar? Han har inte köpt en enda ännu!  & Jag jobbar ju nu så då måste han ta med sej Liam. Blir nog stressigt. El det ska avra om han vill fara in i helgen för då är jag ledig. :) Vi har ju gjort så varje år att jag köper till min släkt från alla oss. & Han till sin släkt från oss. Annars blir det så mkt pengar! Går liksom inte. jag har redan handlat för allderles för mkt! Men det skulle ju såklart vara roligare om vi kunde ge en varsin juklapp till alla. Alltså en från mej & en från Fredrik Men vi lägger i lag i stället! Tanken son räknas! Så alla ni som ska köpa juklappar till oss! Köp inget dyrt & det räcker med ett som jag & Fredrik får tesammans! Pinsamt annars ju! Om man får värsta mkt & vi köpt ilag till alla! Men men..

Härligt det är att ha bra mkt pengar kvar! Får ju pengar i morgon också! Brukar alldrig ha pengar kvar i slutet av månaden! Känns så underbart! Igentligen ska man nog inte vänja sej nu då när Fredrik snart måste stämpla. :( Syyynd! Men men.. Många flera i den situationen nu!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har köpt för 2000kr var till er så det måste ni göra till oss också

2008-12-19 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0