Svårt!

Nu sitter jag här & försöker att plugga. Men det är jätte svårt! Verkligen svårt. Fick 1 rätt av 10 möjliga. Humm? Det är nog inte så bra. Men svaren står ju inte i boken. Hur mkt jag änn läser igenom kapitlett. Hur ska man då veta svaren på frågorna? Det är en massa ord som jag inte förstår. :( Vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Måste ju göra rätt på nått vis. Gud vad jag ångrar mig att jag inte gick Omvårdnasprogranet på gymnasiet. Det är mitt livs största misstag tror jag Då hade man förmodligen haft ett fasst jobb nu!

Halt det är ute. Var nyss ut med Alma. Gick knappt att gå. Hon drar ju så mkt också! Gick runt Måsen en sväng iaf. Synd att vi inte fick ha snön kvar. Men det är väll som alltid. Blir nog en grön jul :(

Nu ska jag fortsätta att plugga. Sen ska jag leta fram alla juklapparna som ska till Rogsta. Sen hämta Liam. Sen fara mot Rogsta!

   Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0