Fototävling :)

Igår hämmtade vi ut Liams 1årskorten  på bärs foto i Hudiksvall då fick man göra en förstoring på 1 kort billigare än i vanliga fall plus att man då vart med i en tävling där man kunde vinna 8000kr i resepengar :) Dom skulle sätta upp kortet på guldsmeden sen fick folk gå och rösta på vilket dom tyckte vart finast :) Tror våran stilige kille vinner jag hehe :P Idag har det inte hänt så mkt jag och Liam har varit på en liten promenix till mamma & pappa gick ganska bra att gå idag men hade inte kunat gå 1 mil :( Så vi var där en stund vägde mig också och jag hade gått ner till 61,9 :) Snart nått mitt mål hehe.. Sen gick vi hem och åt lite lunch och lekte :) Sen kom Älsklingen hem från jobbet så nu ligger han i söffan och äter tacoschips hehe.. Jag har ätit lite jag med för mina sista poäng! Såå skönt igentligen att man kan i princip äta vad man vill hehe.. Liam ligger i sängen och små pratar för sig själv han vill inte sova :( Men han sommnar nog strax! Har tränat ganska mkt idag och anna har lärt mig hur man ska göra för att bli av med gäddhänget :D Så det var bra hehe.. Ska köra sånna övningar i morgon.. Hoppas jag verkligen håller detta nu när jag går ner i vikt det är ju såå svårt att få bort dom sista kilona men nu när jag märker att jag går ner så vore det dumt om jag fuskade, Det var länge sen jag vägde 61 kan jag säga!! Man ser på kort nu hur man har förändrts :) Så det är roligt att se fasst magen tycker jag inte minska så himmla mkt men andra som ser tycker det. Det är svårt att se på sig själv också!! Har bara 6 kilo kvar nu till min målvikt som är 55 ju hehe.. Minns det som igår när det var 20 kilo kvar det har tagit tid det hade kunat gått fortare men ändå tycker jag att det har varit lagom takt ändå så nu till sommaren ska jag vara i mål :)  Nee jag har ingen aning om vad jag ska skriva mera så jag slutar väll här då blir väll mer i morgon! men träningen ska jag skriva in här nere iaf hehe.. Kram på er!




 vikt nu:61,9 kg
motion:300situps, 300 lyft med hantlarna, ca 25 min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0