Andra avenyn

Den serien är så himmla bra!! Ska försöka följa den bättre nu visste inte vilka dagar den gick på förut men nu vet jag det :)

Var ju till Hudik i dag och hörde över barnvagnen men jag fick inte byta vagen :( Fasst jag har kvittot och det står att jag får byta men dom kunde inte göra nått åt att den larmade så blir att skippa h&m & jysk hädan efter :( Pep i dag också när vi gick in på h&m men jag gick till hon i kassan och sa som det var och frågade om dom kunde sänka känsligheten på larmen för det är inte roligt när det piper och då sa hon att dom inte kunde göra det jsälv men att hon skulle väll fråga nån som kunde :) Hon sa att det var bara att vinka till när jag gick ut gjorde det men hon kollade inte ens så. Men sååå jävla pinsamt när alla kollar och blenger precis som man är nån jävla snattare :( Usha!!

Inte har det blvit nå motion idag heller bara lite träning :/ Men i morgon är det jag som går ut & går, Tycker den hära dagen bara flygit iväg..


Är sugen på gotta nu el inte godis men ostkrogar hehe skicka ett sms till älsklingen och  frågade om han kunde köpa en påse m ostkrokar eftersom jag har så mkt poäng kvar har ätit mkt apelsiner idag och jag blir så himmla mätt på dom så det har inte blivit nån middag bara lunch för mej idag så hoppas att han köper det :) Så skönt att kuna äta iprincip vad som helst när man kör m viktväktarna! Det är en väldigt bra metod må jag säga för klarar jag att gå ner så mkt ivikt me den metoden så klarar ALLA det hehe..



Nee nu ska jag hitta på nått annat Liam har sommnat för kvällen våran söte lille grabb :)


  Dagens motion har bestått av:

200situps
10min träning m hantlar                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0