Inte så mkt att skriva!

image1Har inte så mkt att skria från idag! Jag & Liam har varit ute nästan hela
dagen på promenader så skönt väder idag :) Kom precis hem från Mamma& Pappa har varit där och hälsat på ¨ö¨ölite. Är så tråkigt att vara hemma själv fredrik är i garaget & donar så man måste ju göra någonting iaf hehö¨.e.. Igår satt jag & kollade på taueringar vill ju göra en i svanken eller på skulderbladet men jag hittade ingen :( Förut fanns det hur många bilder som helst på snygga tatueringar men inte nu humm.. Har ju mätt mig några gånger nu och jag har minksat några cm runt midjan & armarna så det är ju bra :) Hatar mina armar dom är så stora :( Usha vill ha smala fina överarmar!! Därför ligger jag i och gör olika övningar med hantlar för att få bort gäddhänget hehe så får se om det märks nått snart! *hoppas* Ne nu till lite vikt & motion :)


Vikt nu¨: 60kg
 200 situps,+20 min träning m hantlar,1timmes promenix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0