JIPIIIII :)

image2idag visade vågen 60 kilo shit alltså man kan bara man vill!! Har gått ner 21 kilo nu sammanlagt och nu är det bara 5kilo kvar till målvikten :D Är så stolt hehe det tillåter jag mej att vara också plus att jag vägde mej efter jag ätit så hehe jaoo! Idag har vi köpt ny vagn en emmaljunga scooter en svart blev det jätte fin :) Så vi har nyss varit ute o provåkt lite och liam sommnade gott heeh. Igår blev det inte att jag skrev glömmde helt bort det!! Nää nu ska jag träna lite har inte hunnit med det idag bara en promenad så skriver in går dagen träning också!


Igår gjorde jag 200 situps
idag har jag gått på 30 min promenad ska träna nu situps o med hantlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0