Sundsvall :)

Idag har jag och fredrik varit till sundsvall mamma & pappa åkte med oss in med vi gick själv :) Liam var hos sin farmor & lekte med sin kusin Neo som är på besök :) Så det gick jätte bra han hade haft det jätte roligt där med Neo :) Så hemskt ändå när han inte är med man saknar honom varje sekund men samtidigt måste man vänja sej att lämmna bort dom innan dagis och det går ju så bra ändå bara jag som är så fessig hehe.. Men iaf så var vi på ikea och handlade lite för vårat presentkort vi fick i julklapp det vart bara leksaker åt Liam el ja en badrummsmatta åt oss haha.. Sen var vi på barnenshus och handlade leksaker :P Var ju så himmla mkt och mkt billigare änn i Hudik nästa gång ska Liam få följa med och kolla det kommer han att ÄLSKA!! Haha :) Sen var vi på rusta och köpte present till Fredriks syster och popcorn till oss själva sen var vi på biltema :) Sen på Max och åt väldigt mkt onyttigt idag vill ja lova vet inte om jag kommer att lykkas gå ner mera nu :( Ska försöka att sammla ihop lite motivation tills på Måndag hehe..


Jaha i morgon ska jag & Liam följa med mamma & pappa på någon marknad i Näsviken Fredrik kanske ska till en kompis i stan så vi tvättar nu så är det gjort i morgon skönt att inte behöva tvätta i morgon nu har vi ju ändå inget att göra och det sköter ju nästan sig själv haha.


Nu sitter man och äter popcorn har köpt godis också som vi ätit dummaste var bara att jag åt kola och det är ju absolut inte bra för tänderna :( Så märkte nyss att jag tappat en stor bit av en lagning :/ Jag som har en tappa lagning sen förut som ja inte haft råd att laga :( Och nu är det 2 ahh blir galen men det gör inte ont iaf men det gör väll det snart tänker jag så vet inte jag e har inte råd heller för nu måste jag spara till kryssningen vi har bokat, Mkt man vill göra i sommar liksom vi skulle även ha varit och hälsat på Johanna,Tobias o Neo i Skara men jaoo då måste man ju också ha rätt mkt me pengar med sej aja får se hur det blir me allting!

Jaja men nu ska jag kolla lite på tvn :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0