Vill ha sommar nu :D

Hej alla läsre :) Jag vill ha sommar nu tänk vad skönt kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och läsa en skvallertidning hehe el ha grillfest & att Liam kan bada och leka ute :) Men vill ju gå ner ivikt föst så man kan ha snygga linnen :P
Nu äntligen vet jag hur man tränar triceps kollade på youtube Anna visade mig så nu har jag gjort det jobbigt kan jag lova.. 
Idag har jag & Liam varit ute & gått också har vi städat dammsugit diskat gjort rent skåpluckorna i köket och lite mera så nu är det rent hehe.. han sover middag änn ska väcka han snart för han ska snart äta middag också kan han inte sova till kvällen om han sover för länge!
Snart kommer älsklingen hem från jobbet då ska vi ner på kiosken iaf och lämmna tebax filmerna som vi hyrde för några dagar sen (opps) Blir nog dyrt men men..

Vill så gärna boka spinningen nu hoppas du orkar åka in till Hudik nån dag Johanna :)  Ska bli såå roligt att göra något kul kanske man går ner lite lättare! :)

Onsdagar är det minikul här på stocka på ett ställe som heter Betania har alldrig varit dit förut har bara gått på kyrkis i Iggesund några gånger men de ska väll vara i princip samma grejj så tänkte gå dit på Onsdag me Emma vågar inte gå dit själv första gången usha pinsamt så hon ska få följa me hon känner ju lite folk där så :) Jaa det ska bli roligt att träffa andra mammalediga & andra barn det är ju en som iaf är lika gammal som Liam dom födes på samma dag till och med hehe låg på BB tillsammans :) Var mkt småbarn där hörde jag var väll åldrar från ja 0-10 kanske? Så ska bli såå roligt att Liam får träffa lite nya kompisar här omkring :D

Snart ska jag prova att väga mig igen hehe men ska vänta någon dag till så det visar mera resultat! Bra att man inte har våg hemma undra hur många gånger man skulle väga sig om dagen då? Haha.

Nee nu till lite dagens motion!

Och det har varit: 1 Timmes promeniximage5
30 min olika träning med hantlarna
300 situps

Plus storstädning & det blir man svettig av kan jag lova haha..

                                      ******kram på er********


                     image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0