56,9 KILO :D

Visade vågen i morse snacka om att det går neråt nu och fort hehe.. Nu är det verkligen inte långt kvar :) När jag nått mitt mål ska jag fira med att äta allting haha ne men tänk om man inte skulle fuska nu innan båtresan och man skulle gå ner till 55 tills dess som är mitt mål att gå ner till den vikten innan det datumet vi åker tänk att få fira det på båten hehe me massa gotta smörgåsbord och drinkar haha fasst man kommer nog gå upp 10 kilo när man kommer hem :P Men bara att ta nya tag då och äta nyttigt så man håller vikten och ska fösröka fixa hålla vikten  programet till viktväktarna också så svårt att få tag på det ska ha det på datorn men det funkar ju inte att gå in på humm :(


Vi har varit till mamma o pappa på en promenix Alma vart inte ett dugg trött haha hon lekte till o med me Ragge när vi kom fram fattar inte hur hon orkar för att bara avra 11 veckor? Nu sover både hon o Liam och jag lagar mat kom jag på nu haha hoppas inbte köttbullarna är brända nu haha måste dra bye bye

Kommentarer
Postat av: Emsan.

Du kommer klara det :D peppa, peppa...

2008-05-16 @ 14:49:16
URL: http://emmavictoriia.blogg.se
Postat av: madde

åh GRATTIS fasen va kul =)

2008-05-16 @ 17:06:41
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0