Kväll

Johanna har varit här ikväll och hälsat på oss :) Sen var jag och hämmtade mamma & pappa dom hade köpt snus ahh va gött jag som inte haft snuns på 3 dagar :( Sen hade dom köpt en påse med kexchoklad till Liam sånnadär småa så jag & Fredrik tog oss 2 st var gud vad gott det var skulle kunna smälla i mig hela påsen :( Så idag har jag också ätit över mina poäng blir 15 poäng i morgon också då! Får äta mkt mkt frukt och försöka göra en massa saker så man inte känner hunger! Vill verkligen kämpa och gå ner det sista nu!! Men ibland som tex idag var jag sugen på pizza känns som man inte kan kontrolera då och är på väg att planer för att åka och köpa sig en pizza men nej som tur är gjorde jag inte det! Hoppas det fortsäter såhära bra!


Lännngtar tills 14e juni så man får komma ut på nått roligt bara för en dag el 2 blir det väll är ju inte ute så mkt nu liksom så det är så roligt att veta att man ska åka i väg liksom! Men jag kommer så klart att sakna Liam & fredrik & djuren det gör man jämmt men man får tänka att man behöver komma ifrån och vila upp sig i bland att göra något roligt med vännerna :) Ok vila upp sig? Ska jag göra det? Njaa haha det blir nog att man blir mera sliten men det jag menar är att man får komma ut och göra något annat!

Varför skriver jag alltid om samma saker i bloggen? haha dålig fantasi och det händer ju inte så mkt i mitt licv just nu! Vill vara rik och kunna åka in till stan och handla en massa kläder!!! och köpa ny bil ska nog ta lån när man börjat jobba till en liten nyare bil för det är jga i behov av kan jag säga :P Pinsamt att köra omkring i skruttvoilvon som det smäller i avgasröret av!! :/

Nee nu ska jag kika familjeliv sen umgås med Fredrik

Kommentarer
Postat av: Emma

duktig du är :) ihelgen har jag verkligen varit en gottegris :( men blir nog bättre nu till veckan! :D

2008-05-11 @ 21:40:23
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0