Sundsvall

Japp. Nu har vi kommit hem. El har varit hemme några timmar nu. Vart ganska mkt handlande! Köpte tv bänk, En massa lampor,2 st korgar,Julstjärna, Ny kökslampa & En massa julklappar till Liam & Annat små kraffs. :)

Nästa gång ska vi lämna Liam hos barnvakt iaf! Gud vad det har varit jobbigt idag. Han har skrikigt & grinat i varenda affär förutom Ikea. Han ska prova alla leksaker & skriker & har sig om han inte får som han vill. & Ala kollar så jävla surt på oss precis som vi låter honom göra som han vill! Men vi säger åt honom klart & tydligt & stätter gränser men det hjälps inte just nu! Jag fick helt enkelt gå ut med honom ut affären. När vi skulle åka hem var vi ganska hungrig & även Liam sa att han ville äta på Mc donalds så vi gjorde det. Men Liam lekte mest med sin mat & kastade på golvet & skrek. :( Bara av ren trotts! Jag åt inte ens upp min mat uran gick ut i bilen. Det blir för mkt att gå en hel dag i Sundsvall för honom! Bättre att åka & bara gå i typ 2 affärer el nått. Går ju så bra inne I Hudik! Jaja.. Inte så mkt att göra åt! Men jobbigt när folk står & blänger el när dom tex går ut från resturanger bara för att ett barn skriker!

Vart inte så fint med kkslampan! & Särskilt inte den fula ljustaken jag köpte idag som står i fönstret! Trode den var vit. igentligen skulle jag ju ha en stjärna med fot där men dom hade fan ingen i hela Sundvsall!! Så köpte 2 sånna ljustakar 1 åt oss & en till Mormor eftersom hennes inte funkade! Men men nu får det se ut som det gör. orkar inte ändra allting. Lampan skulle ha varit högre upp & vi skulle köpt ett nytt stort köksbord & inte ha vårat lilla det passar liksom inte. Men vi hade inte råd idag! Fasst jag kan säga att jag fick en skaplig lön eftersom jag även fått från Csn! :) Men nu kommer jag nog bli återbetalningskyldig efetrsom jag tjänade nog för mkt än vad jag får denna månad! :( Ska gå & hämta posten nu så jag ser vad det står på lönespecen!

AAA jag har världens huvudvärk!! Jag som inte brukar ha det nu förtiden? Men men nån gång ska man väll ha det också!

Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0