Jobba..

Nu ska jag snart fara iväg på dagis me Liam sen på banken & fixa me nå papper & sen åka & jobba :) Fick inte komma till halv 3 på jobbet idag eftersom det hade blivit nå knas me vikarier haha så de hade fattas folk hela morgonen.. Jag ska jobba men Anna idag :) :) Fyfan vad bra!! Är roligt det!! Liam har inte somnat ännu fasst han måste det för han kommer inte få sova nått på dagis idag eftersom han kommer så sent, Nu fråga Anna precis om ja kan ta den längre turen till halv 10 ikväll & visst kan jag det men jag ska upp kl 4 i morgon bitti!! Ja ni hörde rätt kl 4 måste det om inte Fredrik kan lämnna Liam på dagis i morgon!  Kunde inte hämta bilen i kväll iaf kanske till helgen :)

Nee nu måste ja hitta på nå annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0