Tårta

Nu har jag gjort tårta med en trött & ginig Liam. Fyller ju år i morgon 22 år usha! Kommer inte så mkt folk eftersom dom flesta jobbar så tiil veckan blir det väll mera :) Fredriks familj jobbade & dom ville alla komma tillsammans & Alex & Seb hade fått magsjuka sså dom kunde inte komma pappa är på kurs långt borta så han kan inte heller komma, Så det blir bara mamma,mormor,farmor&farfar & kanske Johanna :) Liam ska ju på dagis i morgon så han är inte heller hemma :( Hade velat det men man får ju inte ändra på dagarna när han har 15 timmars :(Han har variit på dagis varje dag denna vecka & han tycker det är jätte roligt nu :D

Såg i tidningen idag där dom tydligen hade gjort någon undersökning vilket vårdhem som var bäst/sämst Hagänsgården låg sist! Hum det kan jag bara inte fatta!! Ingen av personalen har ens vetat om att en undersökning pågicks! & hur det har gjorts! Bara för att kanske 1 avdelning inte funkar så bra så drabbas ju hela huset tycker jag är dåligt!! :( Fan jag tycker pansionärerna har det väldigt bra där med uppassning dygnet runt ju! Jaja inget att göra åt!!! Men det är inget som är dåligt där iaf! Förutom 1 sak som inte har med avdelningarna att göra!

Fy nu måste jag städa ser ut som ett bombnedslag här! Orkar inte usha är trött! Imorgon får jag sovmorgon ända till kl 7 haha måste vara knäpp som tycker det är sovmorgon va? Men för mej så är det så! :)



Kommentarer
Postat av: emma

grattis i förskott vännen :) hoppas DIN dag blir bra imoron med mkt tårta och gotta och fint främmande och allt du önskar dig! : ) KRAM

2008-09-24 @ 21:34:39
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Anonym

ingsta låg högt

2008-09-24 @ 21:45:33
Postat av: Anonym

dom har inte magsjuka

2008-09-24 @ 21:54:31
URL: http://susanne82.blogg.se/
Postat av: s

dom har inte magsjuka

2008-09-24 @ 21:56:09
Postat av: bosse

vad önskar du dig? ett kråkbo?

2008-09-24 @ 22:10:24
Postat av: emma

GRATTIS TILL DIG IDAG :D

2008-09-25 @ 18:02:38
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0