Tatuering

Idag har jag varit med Johanna på Ams det gick väll bra, Fasst jag ska på en massa fjant grejjer i Hudik nån jävla ungdomsgrupp! Vill inte!! Men pratade om uska-utbildningar & tydloigen så brukar Konvux ha sånna så ja fick ett nummer som jag ska ringa så det var ju bra :)

Jag har suttit & fixat i hop en tatuering som jag ska göra :) Har ju länge velat skriva in Liams namn på handleden med typ skrivstil & ett hjärta el en stjärna brevid :) För Liam är ju rätt så kort namn så man vill ju ha nå lite längre därför sätter jag dit en stjärna el hjärta brevid :) Synd att man alldrig får någon tid i Hudik så många som säger att det är lång väntetid & jag vill bara kuna åka in till Hudik någondag & tatuera mej kommer gruva mej för mkt om jag ska gå & vänta :( Kommer nog att göra ont på handleden men det är ju så fint !!:)
  Liam

Kommentarer
Postat av: Muhammed

ska du int tatuera in mitt namn?

2008-09-23 @ 18:59:05
Postat av: emma

Ååå, vad fint. Ja, det måste du ju göra : ) Jag kommer med vilja tatuera in mina barns namn.

2008-09-23 @ 20:49:40
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0