Hudik

Idag passade jag på att åka till stan för att göra några snabba ärenden medans Liam var på dagis. Måsta köpa en innekanin bur tills vintern,passa på nu när man fick en hyffsad lön! Hade tänkt mig en jätte stor bur som jag sett på Granngården men den var slut så det fick bli en liten mindre modell därifrån. Igentligen så behöver jag ingen stor bur åt våran lilla kanin men eftersom han har så stort nu så tänkte jag att det blir kanske lite tråkigt för honom att sitta i en liten bur hela vintern :( Fasst det blir det nog ändå & det var inte så stor skillnad på burarna ändå. Vill inte ha honom ute i vintern även om han kan vara det. Blir bökigt att göra rent buren också när det är mkt snö & kallt ute. Han får det nog bra inne istället,behöver ju inte sitta inne i buren hela dagarna heller han kan skutta runt här inne också :)

Var in på Kappahl & H&M & köpte lite kläder till Liam också :) Tröjja,Jeans,Strumpor,Mössa & Halsduk tills det blir kyligare. Sen var jag in på Apoteket en sväng & köpte Järntabletter som jag skulle gjort för länge sen men inte blivit av. Jo,jag köpte ven en liten söt boddy i storlek 56 ;) Kunde inte låta bli fasst jag sagt att jag ska vänta tills Ul med att köpa kläder då vi förhoppningsvis könet & vet att allt ser bra ut men jag kune inte hålla mig! En ny snuttis blev det till Liam också. Hans är sönder så han sa i morse att mamma,idag MÅSTE du handla ny snuttis! Han ville inte ens ta med den till dagis idag haha. Tur att han inte bara ska använda 1 snuttis hela tiden utan det duger till & med med en handuk om det skulle krisa sig bara han har något mot kinden när han sover :) Goprupp!

Till helgen är det marknad,mysigt med Höst marknad! På Fredag blir det barnfritt som vanligt ;) På Lördag ska Liam& Fredrik följa med. Liam ska få åka karusell som han längtat efter :) Kan hända att vi går på söndag också om jag inte får jobb. Vill iaf vara ledig Fredag & Lördag :) I morgon ska jag jobba iaf.

Nu ska jag hämta min goskrutt på dagis <3 Höra hur han haft det idag :) Hoppas han blir glá för kläderna. Fasst jag tror helst han skulle vilja haft leksaker men det kan man ju inte få jämmt. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

vare du som skrev i min blogg om långpromenader? issåfall vill ja svara såhär:



jo klart jag går långpromenader, dock skriver jag det inte varje dag ;)

2009-09-07 @ 16:52:26
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0