Söndag

Igår var vi till Gävle på dop för lille Adrian. Sen åkte vi & käkade god Buffe på det. & inte nog med det Tacos hos Desen & Sophie. tack för allt gott & trevligt sällskap :) & mammakläderna jag fick! 2 hela kassar med fina mammakläder,det var välbehövligt kan jag lova! Finns inge mammakläder i Hudiksvall :( Jag köpte mjukisbyxor sist jag var in,kan ju inte ha mina gammla byxor längre.

Nu sitter jag på jobbet slutar kl 9. Ska på Bollebo sen & sitta hos farafr igen,gjorde det innan jag åkte till jobbet också. Han är dålig :( Har inte varit dit förut,alltid varit något i vägen lix men idag blev det äntligen av! Jag kommer inte att stanna hela natten precis eftersom jag ska upp med Liam på dagis i morgon men en stund iaf. Huvudsaken man är där :)

Nu ska jag fortsätta att jobba :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att du fick mammakläder, kan vara bra! :D På onsdag är det ju mini-kul, ska ni dit då? =) Kramis

2009-08-31 @ 11:07:38
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Men var inte det den 9e Sep? El är det nu på Onsdag?

2009-08-31 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0