Kamera

Idag köpte jag en ny kamera men den var inte så billig precis,inte som jag tänkt mej iaf men men. Så jätte bra bilder tyckte jag inte att det blev av den heller men nu har vi en kamera som funkar iaf :) Köpte lite mera Julklappar idag också men hur mkt juklappar man änn köpeer så tycker jag vi har mera änn hälften kvar att köpa till :( Undra hur mkt pengar jag lagt ner på Julklappar nu igentligen? Sjuk igentligen! Borde bara köpa till barnen.

Blev tacos när vi kom hem idag,gött! I morgon är det dagisdax för Liam igen. Dom hade bakat peppisar på dagis i går så kanske man blir bjuden i morgon :) Nu pratar han med kusin Neo i telefonen. Dom kommer ju snart till Hudik också :) Jag vann iaf sktväskan på Tradera,hoppas den passar nu bara!

Ska prova att ladda upp ett kort nu.

Haha Liam har öppnat hela chokladtomtenMuums.
Choklad överallt!
baaaby magen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha gott med chokladtomte :) Vilken kula du börjar få. Ser snart ut som mej å då är jag höggravid haha. Fast de är väl jag som har liten tydligen enligt alla :D

2009-12-09 @ 23:18:47
URL: http://zaralindgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååå, vad roligt med bilder vännen <3 Din fina mage <3 Vad söööt han är Liam!!! :D Tycker det blev superfina bilder med kameran!!

2009-12-09 @ 23:46:34
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0