Film

Nu har jag,Fredrik & Johanna kikat på film. Hide and seek. Har sett den förut men inte hela tror jag. Ganska bra & läskig, hoppas man vågar sova sen. Är inte ett dugg trött fasst jag steg upp tidigt i morse. Vart inte riktigt som jag planerat denna morgon, sov över. Vaknade av att Fredrik väckte mej & frågade om jag inte började nu? Jo, det stämmde! Upp som fan ur sängen sminkade mej fort som attans, pussade på Liam & åkte fort,fort till jobbet. Kom 30 min försent men det gjorde inget som tur var. Brukar alldrig försova mig. Men jag måste ha varit väldigt trött, hade ju telefonen i sängen & när jag la mig i går la jag den på nattugsbordet. Har ett svagt minne att den ringt också & att jag var på väg upp men på nått vis somnat om igen. Humm? Jaja, så kan det gå. Tur det inte händer ofta, inte roligt att komma försent. Men pigg blir man ju iaf när man stressar :)

I morgon är alla i familjen ledig, iaf vad jag vet nu :) Undra vad man ska hitta på då? Hoppas på lika fint väder som idag. Då blir det nog att vi är ute & busar med Liam i snön. Så roligt att leka ute med honom & åka kälke, det älskar han. Måste in till stan också, men det får vi se hur det blir med. Har en massa saker jag behöver, dessa saker finns på H&M. Men jag åker sällan in till själva centrum nu för tiden. Tråkigt att gå där, finns inget att se därför blir det alt sällan jag åker dit nu. Men nu måste jag verkligen! Köpa lite saker. Som masscara tex.

Fredrik har varit dålig idag, legat under täcket & frysit. Hoppas bara att det inte är feber! Hatar feber, usha!!

Nee, nu ska jag kika på lite bloggar sen blir det väll sängen kanske. Godnatt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0