Kyrkis

Nu är vi hem kommen från Kyrkis. Liam sover förmiddagsluren & vi har gjort mat som Liam ska äta efter han sovit. Sen blir det stan & Mullemeck för honom :) Vi kanske ska äta hos mamma på eftermiddagen. Liam hade jätte roligt på Kyrkis :) Fasst det var länge sen han var där men han hoppade & gjorde nästan alla saker i sångerna. Gud va alla barnen hade blivit stora! Emma kom också dit, trode inte det först. Haha kände inte igen dig först, tänkte mig sig som blond! Kul att ses igen. Gullig mage har hon även fått. Man blir lite smått avis, inte bara smått heller haha! Fint att vara gravid ju. Efter fikat gick vi hem,blev en tidig hemgång eftersom Liam måste hinna sova innan stan.

Nu skulle det vara skönt att få börja packa ur gaderoberna lite & rensa ur allt skit som ligger där. Hälften skulle man ju ha slänkt! Vi har ju inte kläder i ena gardroben utan bara en massa skit! Gammla sängkläder,väskor,julpapper som jag pulat in där,skor. Ja, vette gudan allting som jag slängt in där. Kan knappt öppna dörren,allting väller ut då haha. Jag är som skrotnisse sammlar på mig allting! Nee, nu vill jag skaffa kartonger!

Ikväll ska jag försöka hinna med att storstäda inför kalas i morgon. Vet inte hur jag ska hinna men ska försöka. Ska även förbereda tårtorna ikväll. Kommer ju folk hit tidigt i morgon! Stressigt. Blir att blåsa upp ballonger & slänga ut terpentiner el vad et heter överallt. Sånna dära snören, heter det terpentiner? Var har jag fått det ordet i från? Haha. Hoppas att Liam får en trevlig dag i morgon. Synd att vi inte har haft råd med så jätte dyra presenter :( Men har inte så jätte bra ställt nu ju. Men tror inte han bryr sig så mkt ändå. Han får ju presenter av så många andra också så.

Nee, nu ska jag hitta på nått annat! Ha en fin dag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Det var så roligt på mini Kul idag :D så trevligt att få träffa er.. Liam bara växer och växer ju :D



terpentiner? xD hihi... Jag brukar med glömma bort ord så där thihi.. tror man säger serpentiner? eller det kanske man inte heller gör? haha xD jag vet inte :p



Hoppas kalaset blir bra imorgon :)



kram

2009-02-11 @ 18:04:12
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: stoltz

Du får hälsa storkillen grattis imorrn :) tänk att han redan blir 2 år.. tiden går fort! :)

2009-02-11 @ 18:07:43
Postat av: sofie

Emma: Haha, just ja serpentiner heter som ju! :) Ja hoppas att det blir bra :)



Anna: Ja han hälsar tack :) Kram!

2009-02-11 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0