Tandläkaren

Idag fick Liam brev om att han ska till tandis den 10e. undra hur det kommer att gå? Jag tror att Liam kommer att bli jätte rädd. Men jag antar att han bara ska dit & kika hur det ser ut. Ska bli spännande! Usha, jag hatar tandläkaren. El, att gå till tandläkaren kanske det heter. Jag hatar ju inte själva tandläkaren haha.

Liam fick även ett till paket från playhause disney idag. Samma som han fick förut. Humm, måste ha blivit något fel. Men han vart glad iaf. Får ju bara mera kritor & klistermärken hehe.

Till helgen blir det jobb. Delad tur på Lördag, kväll på Söndag. Fredag fick jag tacka nej till eftersom jag måste vara med & skriva kontraktet. Längtar tills i morgon. Då ska vi ju till huset igen! Tänkte mäta lite golv mm.

Idag har jag ju målat ännu mera & det vart faktiskt rätt bra med tanke på att jag inte kan måla haha.

Undra hur man ska göra i sommar? Jag kommer ju att jobba. Men om Fredrik ska söka sig nått sommarjobb så måste ju Liam ha dagis, men dagis är stängt i Ström. Men jag tror att alla barnen får gå i Harmånger. Tycker det är lite dumt igentligen. Att byta till ett helt annat dagis under sommaren. Måste känns kobstigt för barnen. Jaja, men jobba måste man ju!

Nu ska jag hjälpa Fredrik med nån krånglig hissgardin. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Vad nervöst för lilla Liam att träffa tandläkaren. Hoppas det ska gå bra, men som sgat, kanske det bara kollar!? Vad roligt för er som ska flytta till hus :D men har de stängt dagiset i ström nu!? Kram

2009-02-05 @ 18:35:59
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/
Postat av: Molly

I hudiks kommun gör dom inte första besöket förän efter 3år till tandläkarn. varför är det ett år tidigare i nordanstig?????? jag jobbar också helgen

2009-02-05 @ 19:54:27
Postat av: Madde

jag antar att det är du som skrivit kommentaren till mig om huset och att jag var duktig? det stod nämligen inget namn ;) Men vare du så TACK ;) jag försöker iaf hehe ! Denna gång ska ja klara det :) då ska jag bannemig göra ngt riktigt roligt sen :) skämma bort mig själv haha!



ja vi ska väl ha det så där så länge. Vi ska måla om luckorna i köket och byta handtag först.. sen fixa golvet i hallen så fort vi har råd med det.. vi ska väl ändra något varje månad typ :)

2009-02-05 @ 20:32:46
URL: http://justmadde.blogg.se/traning
Postat av: Sofie

Malin: Nej dom har inte stängt det men på sommaren slår dom i hop barnen på ett dagis eftersom det är många barn som inte behöver dagis på sommaren :)

Molly: Ingen aning, han fick iaf tid idag.

Madde: japp de var jag :) Skrev ju namn men det försvann nog. Ok, ja jag tror att du kommer att klara det galant! Ok, ja precis bättre att ta det eftersom månad för månad lix.

2009-02-05 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0