Hemskt.

Nu håller jag på att göra lite lunch. Fiskpinnar & potatis, säs Jag är inte alls hungrig, men ska försöka att peta i Liam lite käk. Hoppas att han vi äta idag! Förkyldningen håller i sig. Hoppas att den försvinner efter helgen. Men det märks att han börjar bli friskare tycker jag iaf. Feber verkar han inte ha idag iaf. Igår kväll hade han ite grann.

I morgon ska jag & Fredrik på bio, Liam ska ju sova hos farmor/farfar i morgon. Han blir så glad när man påminner honom om det :) Jag hade nog helst velat ha honom hemma med oss! Men han vill ju sova hos dom så han får väll det då, & dom vill så gärna ha honom. Han har bara sovit borta 1 gång tror jag. Jag är somsagt en hönsmamma! Men det ska faktiskt bli skönt att få komma ut & göra något :) Vi fick ju biochekar i julklapp.

Denna månda kommer att bli hemsk. Fredrik fick bara lite över 9 tusen i lön :O Jag får väll inte heller så mkt! & räkningar har vi som FAN denna månad. Allting kommer att gå till räkningar & mat. INGET annat! Vet inte rikgtigt hur vi ska klara det denna månad. Fasst han tjänar nog mera i garaget som man inte räknar med, men ändå :( Vi har ju haft det jätte bra när bägge har jobbat & fått in 2 löner liksom. Nu är det inte mkt pengar som kommer in ju :( Bara att vänja om sig!

Nu ska jag fortsätta med maten. Bye!

Kommentarer
Postat av: Molly

Vad ska ni på för bio? Vi har två biobiljetter så vi ska också gå snart

2009-01-23 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0