Yes!

Nu har Bemmaningen ringt, glá jag vart! Blir att jobba kvällen igen i morgon. :) Jag vill ha fasst jobb nu! Tänk vilken lättnad att veta liksom att varje mån kommer jag att få lön. Det har jag ju fått nu också. Men samtidigt är det inget att lita på ju! Fasst iof så fattas det väll alltid folk.

Nu får ni säga hur vi ska göra med huset.,för jag har ingen aning! Varför ska jag alltid vara så velig? Det är ju så bra här också Alma kan vara ute lös efetrsom vi har steket. Där är det inte staket. Här är det heller kanske inte liks dött som det är där uppe på berget. Men åh så härligt med hus ändå! Men aaaa ne jag vet inte. Hoppas vi kan bestämma oss efer helgen då vi kikat på det...

Mitt Msn funkar tyvär inte. :( Vet inte vad som är fel! Tråkigt är det iaf. :( Hoppas det funkar snart igen..

Nu ska jag steka fiskpinnar, potatisen står på kokning just nu. Är nog klar nu kanske.

 Later..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä om du tar huset kommer spöket Laban och tar er

2009-01-07 @ 13:33:02
Postat av: Anonym

Jasså?

2009-01-07 @ 14:55:14
Postat av: pilla

Tror ni kommer känna bättre hur ni ska göra efter ni har varit och tittat på huset. Då brukar man få en känsla lixom. Men jag skulle nog ha tagit chansen att prova huset. Med tanke på att ni har hund och barn så får ni ju en större frihet i hus. Och bo mkt större, de är alltid skönt med extra yta=) I värsta fall, så kan ni ju alltid flytta tillbaka till en lägenhet om ni inte skulle trivas. Är ju ganska lätt att få lgh i Stocka. Men som sagt, ni känner säkert bättre hur ni vill när ni har varit där och kika! Kram

2009-01-07 @ 18:26:30
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

Pilla: Ja, så tror jag med. :) Hoppas att vi fattar det rätta beslutet bara!

2009-01-07 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0