Sommarlov

ÄNTLIGEN! Fick Godkänt på Etiken & Medicinskgrundkursen :) Nu är dom kurserna avklarad. Nu har jag sommarlov! Synd att man inte har semester också :( Men det går ju inte! Man måste ju jobba över sommaren också annas blir det ingen lön. Börjar idag kl 12 på mitt schema. Skönt att ha schema nu :) Jobbar 4 dagar sen är jag ledig 7dagar,yhee! Blir inte att vi gör något speciellt då utan väntar tills i Juli med att åka till Furuvik. Sen ville jag & syrran åka iväg med Cinderella. Men då måste det bli ett gng annars är det inge roligt ju!

Liam ska vara hos sin farfar idag. Fredrik måste åka till Ljusadal & besikta Audin. Fanns ingen tid inne i Hudik :( Själv har man inte haft en bil på evigheter! Fredrik har haft den varje dag nu, mamma har fått skjussa & hämta mig på jobbet & lika så idag. on har gått på semester nu & måste ändå åka till jobbet,kul. Nu hoppas jag fan att Audin går igenom för från & med i morgon ska jag ha min bil

Idag när Liam kom fram till dagis var det stängt! Ingen info till oss såklart! Det enda jag vet är att dagiset skulle vara stängt den 19ejuni. Men den 15e vet vi inget om iaf men tydligen va det låst & inte en människa där :( Så Liam fick stiga upp kl 7 i morse i onödan. Måste försöka få tag på någon fröken ändå ju! Imorgon el den 18e skulle vi på utväcklingsamtal för Liam men vi har inte bestämmt vilket datum det blev. 

Nu ska jag busa lite med Liam .)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att du blev godkänd på kurserna! GRATTIS! :) Äntligen sommarlov... Vad roligt att du har ett schema att jobba efter nu, så du vet då du ska jobba... men vad konstigt att det inte var några på dagis? fanns ingen lapp på dörren där?

2009-06-15 @ 15:54:01
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

du har fått mail! Läs!

2009-06-16 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0