Hejj hopp!

Nu blev det kväll igen & dagarna bara springer i väg! Jag ska snart göra kväll. Upp & jobba i morgon bitti. Ledig på Fredag. Jobbar Lördag & Söndag. Delad tur igen på Söndag, bra med timmar & pengar!

Idag har jag varit på Cleas Olsson för första gången. Johanna följde med mig dit. Köpte ett par skor när jag ändå var i Hudik. Sen åkte vi hem & käka grillat. När Johanna åkte hem kom Anders & Britt, Lineá,Viktor. Liam har varit busig hela dagen lång idag. Det blir lite lätt jobbigt ibland när han alltid är på bråkhumör. man får släpa & truga hela tiden. Men han är gofisen för det :) Blir tidigt dagis i morgon för honom eftersom Fredrik ska på utbildning & jag jobba.

Känner inte att jag har tid till att sitta här så mkt att göra innan sängenkom jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0