Lördag

Nu är vi hos mamma. Har ätit Tacos & Fikat tårta :) Förut idag så var vi på Kul på gården,träffade Emma där också och oj vilken stor mage :) Jag blir avis! Det var iaf roligt där. Blev inte så jätte länge. Har även varit in till Hudik en sväng idag,hämtat Fredrik i garaget. Han är utan bil nu på. Krockade med en älg på väg hem i går natt :( Usha! Bilen blev helt förstörd. Men huvudsaken är att han överlevde! Älgen fick dom skjuta. Johanna var hos mig när det hända så vi åkte till honom med en tröja för han frös. Mamma fick komma & passa Liam. Det var väldigt otäckt! Hoppas det INTE händer igen! Det blev glas & hår överallt i hela bilen. Fredrik hade glas överallt på sig. Till & med i byxfickorna. Han stannade en sväng i garaget så jag & Liam for på bakuluckeloppisen :) Köpte en pool till Liam för bara 20kr. Sen köpte jag ett fint vitt servettställ & en ljuslykta & en vit hylla. Så det blev lite fynd idag.

Nu börjar Liam bli trött,dax för sängen för honom snart. Tur att man har nära hem :) Jag & Fredrik har druckit lite ikväll. Jag lite vin & Fredrik lite öl. Jag drack också en öl, en kall & god precis när jag kom. Det var så varmt idag så det var svalkande :) Nu är jag sugen på att gå ut men ändå inte. Somnade ju inte förens halv 4 inatt :( Blev mkt som snurrade runt i huvudet både på mig & Fredrik efter älgkrocken :( Hoppas man hamnar i säng någorlunda tid ikväll. Fasst det är ju helg & då vill man vara vaken länge ju! Jaja tiden visar. Igår målade jag valvet hemma i vitt. Tur att mankommit igång att måla lite igen :) Nu vill jag måla runt dörrarna & på dörrarna :) Men det får man ta när man har ork! Dörrarna måste ju plockas bort så det blir mera jobb. Men det skulle bli fint :)

Nu ska jag vara lite social så bye,bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0