Godmorgon

Jag sitter här & väntar på att få åka & jobba. börjar redan halv 12,knepig tid! Hinner inte ens äta lunch ju :( Nu är jag inte ett dugg hungrig men när jag kommer fram på jobbet kommer jag att vara hungrig ju! Inte har jag rast förens ikväll heller. Slutar 20.00 iaf vilket är ganska skönt :) Liam är ledig i morgon så kankse han kan vara vaken när jag kommer hem så jag får mysa med honom. Han är på dagis nu & Fredrik är i garaget & lägger på vinterdäcken.
Blev Pizza i går ändå. Var så less på att försöka få till någon annan mat så vi åkte & åt I Harmånger :) Liam blev glá iaf.

Glá att få jobba mkt nu! Skönt att få turer för nästa vecka också :) Alltid bra att jobba mkt i början av månaden så man slipper ora sig sen. Fasst på Måndag fick jag tyvär tacka nej :( Har ju tid hos barnmorskan då halv 4& för vaccinering. Vill inte boka om till en annandag heller! Vill lyssna på hjärtljuden nu :) Har inte gjort det en enda gång denna graviditet ju! Med Liam fick jag gå på mvc hur ofta som helst tyckte jag men det är ju annorlunda 2a graviditeten. Undra om man ska gå föräldrarutbildningen denna gången också? Kan ju redan allt det dära nu men det är roligt att få träffa andra gravida :) Fasst det beror ju på vilka som går iof.
Måste prata med Karin om min rygg också. Har foglossning då jag sprungit mkt på jobbet,får det om jag sätter mig ner i soffan en stund! Då kommer jag inte upp sen & kan gå :( Men vill inte sjukskriva mig heller! Vissa dagar går det jätte bra att jobba men istället ränner man på för mkt & det resulterar ju i att jag inte kommer upp i från sittande läge på kvällen :( Ibland har jag ju väldiga sammandragningar också. Jaja,får höra vad hon säger. Men just nu vill jag INTE sjuksriva mig iaf. Vill jobba så länge som det går!

Nee. Nu ska jag klura ut vad jag ska ta med mej för mat. Ha en bra dag & kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du foglossningsbälte eller? Annars har jag som du kan låna. Köpte ett nytt som knappt är använt.

2009-11-12 @ 14:50:02
Postat av: Sofie

Nej Sara det har jag inte, Blir det bättre av det lr? Ska mnan ha på sig det hela dagarna lr?

2009-11-12 @ 20:25:14
Postat av: Sara

Ja dom flesta tycker att de funkar bra. Ja man kan ha det när man känner att man har ont. Jag kunde inte ha det pga att bebisen trycker på kissblåsan hela tiden så då fick jag ont av de istället :) Fast de är skönt för ryggen. Nu ska jag åka å vaccinera mig :S Är nervös som fan!

2009-11-13 @ 08:27:12
Postat av: Sara

Testade att gör en blogg nu men jag kan ju inte ett skit om hur man ska göra design å så haha.

Vet du hur man ska göra? :P

2009-11-13 @ 11:07:02
URL: http://zaralindgren.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul att du gjort en blogg :) Jag har ingen aning om hur man gör me sånt var en som hjälpte mej haha. Hoppas du inte får några biverkningar av vaccinet :( Ska ta en dos till på Måndag :)

2009-11-13 @ 11:56:17
Postat av: Sara

Men har dom inte sagt till dig att man bara ska ta 1 dos. De va 2 st som kom idag som dom inte heller hade informerat. Gravida ska bara ha 1 dos.

2009-11-13 @ 18:45:59
Postat av: Sofie

Ok ne hon har inte sagt nått. Hum ok vad skönt att slippa ta en till då :) Men hörde at barn under 3 nu också skulle vaccineras undra om dom får kallelse då?

2009-11-14 @ 11:38:37
Postat av: Sara

Ja precis :) Ja jag hörde det, jag vet inte om dom får kallelse faktiskt.

2009-11-14 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0