Fan för bilar!

Jag är så less på bilar! Gammla som nya,alltid ska det vara något krångel med dom. Nu när jag åkte hem från jobbet så började det att stinka bränt & ryka i bilen. Jag trode det var stolsvärmaren & hoppade typ ut medans bilen rullade så jag inte skulle bränna arselet av mig! Men sen såg jag att det rykte ifrån luftutagen sen blev det kolsvart! Jag såg INGETING utanför det var så läskigt :( Tur att ja hade pengar på telefonen så jag kunde ringa till Fredrik & fråga hur jag skulle göra. Han var i stan så jag fick ringa & fråga om mamma kunde komma så mamma & pappa kom Nu står den efter vägen utan varningsbilinkers & allt men jag kunde inte ha på den utifall det var något elfel som det säkert var. Men triangeln är utasatt iaf. Fredrik,Viktor & Jerry ska bogsera den in till Hudik nu. Hoppas,hoppas Fredrik kan laga den i helgen! Att det inte är så stort fel så det bara är att skrota den nu när man har lån på den kvar :( Om inte Fredrik kan laga den ska ja ta den till någon bilfirma,inte för att ja har råd med det men får väll låna upp lite på bilen el nått. Måste ha bilen tills på Måndag. Vi kan lix inte ha 1 bil bara när Fredrik jobbar i Hudik & Liam ska på dagis & jag jobbar i Harmånger! Det skulle alldrig funka ju :( Åhh,krångel! Biljävlar! Det luktar rök av mej som fan nu & jag har hosta! Hoppas jag inte fick i mig så mkt rök så det blev någon fara för bebisen bara :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0