Fredag igen :O

Denna vecka har gått väldigt fort! Nu är det helg igen ju. Jag går in i ny vecka på Fredagar också,kul :) Är vi vecka 20 nu så det går sakta men säkert frammåt. Vill vara i v 40 nu så det bara är att föda sen är allt klart:) Men det går ju inte. Men det är inge roligt att gå & känna oro varje dag som jag gör denna gången! Men känner iaf sparkar så det är skönt iaf.
Snart ska jag skjussa Liam till dagis. Jag ska jobba idag men börjar inte förens kl 14. Bra om Liam är där till Lunchen så han får vara med på den. vet igentligen inte varför dom vill det han kan igentligen likabra äta lunch här hemma också men men. Jag får väll åka hem en stund emellan & ta det lungt innan jag ska fara! Fredrik & Liam skulle äta middag på Stormyra ikväll :) Liam längtar! Just nu spelar han på sitt piano så det skärs i öronen på mig! Men han är duktig också :) Han vägrar att sänka volymen på det haha.

Nepp,har inget mera att skriva om! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0