Usha!

Idag är ingen bra dag känner jag. Har haft skit ont i magen inatt,precis som värkar! I magen & bakåt ryggen :( Måsta kliva upp & ta ett bad efter en stund försvann det onda. Skulle väll ha ring till BB kanske & hört! Det är allderless för tidigt för värkar nu & det kan inte vara förvärkar heller för det gjorde riktigt ont :( Varför kan inget få vara bra för? Inte riger dom om jobb heller :( Jag klarar inte av att bara gå hemma hela dagarna! Har inte jobbat sen Lördag :( Ska ringa & höra om det inte finns någon tur i morgon som jag kan få eftersom jag måste vara ledig både fre & lör.

Vad ska man göra idag då? Vägrar vara hemma & bara tråka. Funderar på att dra in till Hudik men vad finns det att göra där undrar jag då? Lika illa att vara där :( Liam har inte tråkigt iaf han står & leker med dammsugaren haha.

Vi har nästan nyss kommit hem från Mini-Kul också :)

Kommentarer
Postat av: Sara

jobbigt att ha ont. Men som omföderska kan man väl ha förvrkar redan i v 17 väl? Tycker jag har hört de. Kom in till stan å hälsa på om du har tråkigt. Sitter bara hemma hela dagarna nu när jag e sjukskriven. :)

2009-09-23 @ 12:09:13
Postat av: Sofie

Sara: Tur att det finns en till som är hemma :) Ja vet inte hur tidigt man kan ha det men fy vad ont det gjorde :( Om jag är ledig i möra kanske jag kan komma in till stan en sväng då?

2009-09-23 @ 14:11:56
Postat av: Sara

Ja :) Du har inte fått foglossningar heller då? Ja gör så :)

2009-09-23 @ 14:28:50
Postat av: Sofie

Ingen aning hur känns det igentligen?

2009-09-23 @ 17:06:01
Postat av: Sara

Jag tycker att det känns som att man har tandvärk i skelettet ungefär. Molande ilande värk. Man får ju ont både i ryggen å typ på blygdbenet eller hur man ska förklara :) De värker som fan iaf.

2009-09-23 @ 18:44:32
Postat av: ewa

Kolla så du inte har urinvägsinfektion!!Jag hda jätte ont var upp på Fl pratade men dom sa att han trycker väl på nån nerv mm 3gången åkte jag in för då började jag att kräkas,,då hade jag njurgrus så jag fick morfin!! så kolla upp

2009-09-23 @ 20:10:58
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Det var så roligt att ses på Minikul idag, Sofie! :) Skönt att sitta och prata.. men vore trevligt att sitta i lugn och ro... Får ta och hälsa på dig snart! KRAM :)

2009-09-23 @ 22:13:47
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0