Blää

För hur mitt hår ser ut nu. Helt sönder & trassligt :( Var in på Ica Maxi idag & fick lite hjälp om hur jag skulle göra. Hon ringde till Lorea´l & frågade hur jag skulle färga det för att få bort det röda/rosa & det enda dom kom fram till var att blondera engång till vilket jag gjorde men det går INTE att få bort :( Har även haft i silverschampo som skulle ta bort dom röda pigmenten men ICKE! Finns inte så mkt att göra åt saken längre tror jag? Ska prova att lägga i en askblond färg som hon på Maxi rekomenderade men som inte Lorea´l rekomenderade men jag tror att det kankske kan få bort lite av pigmenten. Funkar inte det ska jag till frisören & prova,inte för att jag har råd med det men vad ska man göra? Nu kan jag ju inte bara färga tebax till brunt för då blir det grön :( Fpr helt enkelt ha blont/rött/rosa hår kul,NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0