Fyyyy

Vad gott det jag beställde från Viktväktarna var. Chipsen,chokladen & godiset var helt underbart gott :) Men chokladen slog nog ALLT,kanske för att jag älskar choklad hehe. Svårt att inte låta bli dom bara! Man blir ju inte direkt mätt på gotta men idag fick det bli sånt till lunch ;) VV Chips & choklad. Sjukt igentligen att man kan sitta & äta sånthära gott & ändå gå ner i vikt va? Denna metod passar mig perfekt då jag får äta en kaka om jag vill bara jag känner att jag ill slösa bort poäng på en så :) Jag behöver verkligen en metod att följa som VV annars hade ag nog vägt 100 kilo nu snart :( Jag kan lix inte nöjja mig någongång & äter allderless för mkt godis & skräpmat :( Nu efter graviditeten innan jag startade med VV igen så åt jag en godispåse om dagen om inte mera,blev alldrig nöjd. Var Lördag varje dag! Pluss en massa Mc donalds,pizza,kebab varje dag typ :( Det är ju inte bra i längden. Inte för dom som inte är överviktig heller är det ju bra. På vissa sätter sig allt sånt på insidan i stället :( Nee,jag ser inte detta som en jobbig bantningsmetod,tänker knappt på att jag följer en diet igentligen,visst är ju ute efter att gå ner nu efter graviditeten till en vikt som jag trivs i men samtidigt lär jag mig att uppskatta hur man ska äta på rätt sätt för att må bra.

Snart ska vi hämta duktiga killen på dagis :) Han var så duktig & sov i sin säng nästan hela natten i sitt nya sovrum.
Efter dagis blir det kalas för Fredriks bror som fyller 18 år idag,åren går fort :O
Nu vaknade lillskruttan. Vi har varit på en promenix nyss & då somnade hon i vagnen så hon har fått sovit ute på altanen en stund nu :)

Kommentarer
Postat av: Juggen

Har ni gjort klart rummet? Vad kul :) Tyckte han de var roligt å sova där?

2010-04-20 @ 17:31:08
Postat av: sofie

Juggen: Jaa,el det är väll lite små fix kvar bara :) Jadå det tyckte han att det var.

2010-04-20 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0