Morning

I natt har det inte blivit mkt sömn iaf. Alina har varit jätte gnällig hela natten,märkte i morse att hon var jätte varm & röd så det är säkert feber. När Liam vaknade var han typ likadan :( Så det blev inge dagis idag!
Nu sover iaf Alina efter några tappra ammningsförsök som inte lyckades så hon fick flaska med bröstmjölk i stället,tyvär spydde hon upp all mjölk så hon blev hungrig igen & fick ersättning & fick behålla den & somnade gott :)
Knepigt nog verkar det som hon inte tål min mjölk :( Hon spyr upp precic allt & blir hungrig igen lika fort.
I natt var 1a natten vi fick ge ersättning,det har ju alltid funkat me ammnigen på natten men inte i natt :( & jag orkade inte ge det så många försök heller när man är helt slut & trött :( Känns så misslyckat att det blir mer & mer esrättning pga detta men vad ska man göra? Mat måste hon ju få. Försöker iaf få i henne bröstmjölk men som sagt har hon börjat spy upp allt :( Måste höra me bvc på torsdag hur tusan det kan bli som så att hon verkar inte tåla min mjölk? Den ska ju vara anpassad till henne lix. Sen går inte torsken bort heller så jag hoppas hon får medicin så det går bort & då hoppas vi på att det går bättre att amma då.

Nu ska jag gå & kika till min stora bebis som sitter på toan & bajsar :) DUKTIG KILLE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0