Neeej!

Det går bara inte att få mitt hår blont igen :( Det är jätte blont uppe & orange nere,snyggt! Nu är det 3e färgningen men ingen skillnad vad gör man då? Nu måste jag gå såhära ju för jag kan inte färga det igen på engång,kommer jag ju att tappa det. Tänk om hela håret kunde vara jätte blont nu så jag kunde lägga i en mörkblond toning gud vad glá jag skulle vara då. Jag fattar inte hur andra får sitt hår blont igen efter att ha haft brunt/rött för överallt jag läser nu på internett om att färga håret blint så står det att det inte går om man haft rött i håret :O
GUD vad jag ångrar mig nu :( Kommer inte att visa mig ute något mera!

Kommentarer
Postat av: ragge

man mixtrar inte själv man färgar hos frisör så blir det riktigt

2010-04-24 @ 21:38:41
Postat av: sofie

Ändå var det du som satt här i går & sa att du alldrig gått hos frisör utan färgat färg hemma sen 9an? Att dom som går till frisörer brukar få kala fläkar i huve?

2010-04-25 @ 15:07:14
Postat av: Sara

Testa du med avfärgning först?

De ska väl funka. Jag färgade med garniers blonda å då hade jag röd/brunt hår.

2010-04-25 @ 18:12:03
Postat av: Linda

Kör MOOD´s blondering, det är hur bra som helst. den ger resultat på engång!

Jag har färgat mitt hår med det, (slingor typ i luggen) och då hade jag LILA hår, och det blev blondt på engång!



Så testa den så ska du få se på blond;)

2010-04-26 @ 22:09:06
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: sofie

Sara: Avfärgning ne jag hade Mods blondering den blondaste sen har jag även provat några andra märken också men det är skit svårt att få det riktigt blont :(

Linda: Ja jag har rovat den & den ger bäst resultat faktiskt :)

2010-04-27 @ 12:40:04
Postat av: ragge

jag har alltid gått till frisör o klippt svansen

2010-04-28 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0