Måndag

Jaha,Måndag ännu en gång då. För mig kunde det få vara helg varje dag nu om det vill. Liam är på dagis & skulle ha kalas där idag,hoppas han får det roligt idag på dagis min älskling! Fredrik jobbar,Alma är ute & skäller på grannarna tror jag & jag funderar lute på vad man ska hitta på idag?
Fredrik provade om babyskyddet fick plats i bilen i går & det gjorde det,ha jag som hade rätt att det skulle få plats! Måste säga att det känndes konstigt när Liam åkte där bak & med ett babyskydd brevid sig,känndes som jag hade världens största familj haha :P Om inte allt för långt tid sitter det en bebis i den. Hur tusan ska man å med sig allting in på dagis då funderar jag då på haha.

I morgon blir det tandis för Liam efter dagis,hoppas det går bra! Han säger att han INTE ska dit men det måste han nog så. Går iaf lite bättre med tandborstningen har jag märkt när han vet att han ska dit,gofisen min! Han hatar att borsta tänderna,el han har väll alldrig tid att göra det kankse det heter,han ska bara leka & leka :)

Nee,om man skulle ta & läsa aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0