Oväder

Jäkla skit väder! Men så länge det inte blir strömmavbrott är jag glá,hatar att vara utan el :( Kolsvart ÖVERALLT & det blir kallt inne. Jag & Liam har hållt oss inne hela dagen idag,Fredrik har iaf varit ute & skottat & varit på kiosken. Jag skulle behöva komma ut & ta frisk luft men jag vet inte om jag vågar mig ut. & om någon skulle se mig skulle dom blir rädda desutom. Ser ut som ett spöke!
Har iaf städat idag,dammsugat & torkat golv & städat toaletterna. Skulle ha städat i tvättstugan & vikt lite tvätt också. Medans jag städade så gjorde Fredrik spagetti & köttfärsås.

Nu vill jag hitta på något! Jag får panik att bara sitta inne :(

Kommentarer
Postat av: Mona

hur många semlor har du ätit idag då?

eftersom det fanns kvar på kiosken?



hlsn ragnar

2010-01-27 @ 18:42:44
Postat av: Anonym

Jag har ätit 1 semla idag från kiosken bara. I går åt jag i från Prix (bullolles) Dom var goda!

2010-01-27 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0