Vilde

Bebisen är SÅ vild nu & har varit det ända sen mvc besöket i går. Den trycker ut fötterna överallt & det gör så ont! Känns som den hänger halft ute om jag får beslriva det så? Sparkarna är jätte långt ner ibland & det trycker på & gör ont på ett visst ställe haha. I går när jag la mig hade jag små värkr & har det fortfarande i bland el jag vet inte om det är värkar men det känns som sånna fasst dom inte gör så fasligt ont. Ungefär som mensvärk & det irlar i rygg & i baken. Kanske jag ska fara in & kolla så allting är bra? bebisen verkar så stressad,desutom var ju hjärtljuden mkt högre än vad dom varit förut. Men jag tycker det känns så onödigt att åka in om det är är något på G men samtidigt så är det bra att kolla eftersom det är fortfarande så tidigt. & så MÅSTE det bara vara fostervatten som kommer ut hela tiden,det har det gjort länge & man ska inte gå så längre än 73 tim el vad det var pga infektionsrisken utan då är det bara att sätta i gång förlossningen & få pencilin. Brukar läsa på familjeliv ibland & det verkar vara väldigt vanligt att läcka fostervatten men också urin såklart eftersom bebisen trycker på blåsan. Men man borde märka om det va urin om ni förstår vad jag menar men det gör jag inte & det är klartfärgat. Så jag borde åka in & kolla upp det & ta det säkra före det osäkra. Jag ringer nog idag & hör vad dom har för förslag. Men jag tycker inte om att göra undersökningar :( Jag änner mig också dum om jag ringer när det inte ens är dax ännu men dom är nog vana att folk kommer in & blir indersökta i alla sorters veckor. Ähh jag vet inte hur jag ska göra :(

Kommentarer
Postat av: ewa

Självklart ska du ringa och höra vad dom säger!! bättre de än att nåt ska gå fel..Tycker dom du är nojjig så låter dom dig inte komma in..men om dom oxå funderar så får du ju komma in och kolla. jag hade ringt iaf:)

2010-01-12 @ 13:33:56
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0