Vill så mkt

Nu vill jag att ungen ska komma ut så jag kan fara in till stan & träffa någon bekant & handla lite nya kläder/skor :) Behövs verkligen sånt nu! En ny vår jacka vore heller inte helt fel. Ska bli roligt att bli lite normal igen & kunna handla kläder inte för att jag ska köpa så mkt men något nytt iaf,har nästan ingenting nu. Vill ha ett par Jeans var evigheter sen jag hade sånna på mig nu haha. Men känns dumt att köpa för mkt nytt eftersom jag ska gå ner alla grav kilon också & då blir kläderna för stora.

Idag blev det en tidig morgon,Liam har börjat stiga upp tidigt & det är ju inte så bra för då blir han så trött & sur hela dagarna,som nu tex! Slåss,skriker & grinar om han inte får som han vill. Bättre att han sover ut riktigt på morgonen i stället,lillskrutten!

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Hoppas du får Bebis snart och du har så fin blogg :D Såg dig på ICA starks här om dagen, men hann inte fram och säga hej.. Kram

2010-03-11 @ 12:08:49
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0