Hemkommen

Nu har jag hämtat mamma & pappa i stan,kom preics hem. Passade på att väga mig när jag ändå lämade av mamma & pappa (har ingen egen våg) & den visade 1 kilo mindre,kul! Bra att inte ha någon egen våg hemma.
Liam & Alina har gjort kväll för länge sen,vid 7 tiden lägger sig iaf Liam & somnar påengång. Han är såå trött eftersom han inte sover middag på dagarna längre. Alina somna väll en stnd efter honom :) Hon vaknar säkert snart för att fylla på med ännu en mjölkdrink ;) Även fasst det är så lungt & skönt på kvällarna när barnen sover så vill man väcka dom för att goooosa! Ibland kryper jag ner i Liam säng innan jag dimper ner i min egen,skulle lätt kunna somna där om det inte vore för att sängen är alderless för kort för mig. Ser rätt mysigt ut i vagnen med Alina också men där får jag absolut inte plats så jag får nöjja mig med att ligga brevid min stora älskling vilket också går bra.

Nu blir det 2 hårdmackor & ett glas cola light framför tv´n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0