Hur räknar jag?

Humm,det var ju inte alls 7 kilo utan 6 kilo! Men bra det ändå ;)

Här sitter jag efter en promenad med Alina & Alma. Liam skrutten är på dagis & Fredrik jobbar :) Äter frukost just nu bestående av lättyoghurt & 2 smörgåsar. Tänkte passa på att cykla lite idag & träna lite om Alina somnar hon ligger & pratar i vagnen nu :) Hon sov när vi var ute & gick men vaknade när vi kom in igen men hon borde vara mera trött eftersom det blev en tidig morgon för henne med. Fick väcka henne kl 7 eftersom vi skulle skjussa Liam på dagis,har ju varit Fredrik som gjort det förut :) Hon blev så glá när jag kom & väckte henne så. Bara flinade & sträckte på sig hehe. Nu pruttas det i vagnen hör jag,snart blir hon nog otålig & vill komma upp :) Men FÖRST ska jag göra lite kaffe.

På Onsdag ska vi på Bvc & sen efter det ta bort stygnen på min fot. Kruxet är väll bara hur det ska gå att ta me bägge barnen dit när jag ska ta bort stygnen,kan ju ta sin tid eftersom det sitter på ett knepigt ställe haha. Men men får se hur det går. Om jag nu kan ta bort dom,tror inte att det läkt. Det har iaf blivit infekterat :( Skulle ha ringt & fått en tid för att kolla om det blivit det men det verkar skumt :( Ähh,väntar tills på Onsdag är ju inte så långt dit.
Hade verkligen velat gå på Mini-kul nu när det är sista gången innan sommaren,alltid något annat man måste i väg på just på Onsdagar ju :( Sist vi åkte dit var det inställt,typsikt! Men ska försöka hinna dit ändå :)

Nix,kaffe var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0