Orkar snart inte

Jag är HELT slut varje dag/kväll nu! Liam är som ett monster,får man säga så? Men jag blir helt slutkörd! Jag älskar honom mest av allt. Men hur får man sig igenom dagarna när dom bara innehåller skrik,bråk,trots,slag mm.mm?
Kan det verkligen finnas någon annan som har en 3åring som är så trotsig?

Alina får ni fara på akuten idag igen,skämms att åka dit :( Dom verkade inte tro att det var Lima som nockde henne sist utan att det jag som ntappat henne,what? Idag hände en sak till! Liam sprang till Alia när hon satt i babysitter & ställpte den bakom så hon gled ur selen & åkte rakt ner i golvet först med bakhuvudet när den tippade sen när hon föll ur selen :( Hon skrek som en gris & blev vit i ansiktet igen. Det var ju ett bra tecken sist sa dom men jag vet då inte. Jag blir så rädd så jag tror hjärtat ska hoppa ur kroppen på mej! Jag kan inte sitta & hålla i Alina hela dagarna bara för att skydda henne från skador som Liam kan göra,det går ju inte! Jag hinner inte med när det väl händer. Känns som det är mitt fel att Alina får stå ut med så mkt också. Konstigt att hon kan vara så lugn även fasst hon lever med skrik hela dagar,hon är väll van antar jag. Hur ska man orka med när det är såhära? När blir det bättre/bra? När försvinner trotsåldern & är det verkligen en sån?

Jag känner bara att jag behöver vila nu! Det är så mkt runt omkring också men mitt huvud & så :(
Snart kommer det hända något allvarligare om detta fortsätter. Liam steg ju upp i morse igen utan att väcka mig & stog & mola in appelsin i hela munnen så jag vaknde som TUR var att han inte fick luft. Ska man måste låsa in honom för att inga olyckor ska hända? Jag vet inte inte vad jag ska göra! Om han åtminstånde kunnde sluta vara dum på sin syster :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0