Sablarns

Glömde ju knäppa årets julkort ändå, Hoppas jag får tid till det i morgon kväll i stället!
Fredrik ska ut i morgon så då tänkte jag ha Fredagsmys själv med barnen :) Vid 7 tiden ska vi åka och hämta mammas hund som är hos mormor och skjussa hem honom bara,skriver det så jag inte glömmer.

Fredrik jobbbar över ikväll,bra med en massa övertidspengar ;) Perfekt att den lönen kommer till jul.

I morgon var det planerat mamma/barn träff här hemma men det blev inställt då inte många ville åka i detta väder,vilket jag förstår!

Lördag eller Söndag blir det förhoppningsvis bad i Iggesund men det kan man ju inte lite på sån otur vi fått när vi planerat in det. Undra vad som kommer i vägen denna helg? Baksmälla för Fredrik på Lördag antagligen men Söndag då? Säkert blir någon sjuk,åker på en rejäl förkldning eller något.

Leder fortfarande på mina bollhavsbollar :) Ikväll ska vi betala för dom på Blocket 50kr pluss frakt,billigt mot för leksaksbutikerna iaf.

Fina färger va?


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Tror det var såna bollpaket som fanns på Albins leksaker :)

2010-11-26 @ 10:10:35
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

Ok,ja jag tänkte åka dit och köp ett paket också :)

2010-11-26 @ 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0