Skit

Jag mår skit nu bakfull x 3000 känns det som :( Spydde i natt och bara skakade och frös så jag trode det var magsjuka,skrev ju att jag mådde illa i går. Men jag har inte spytt något mera men känner mig bakfull som sagt,huvudvärk och trött,orkar inte ens gå känns det som.
Vi som skulle bada idag var bara därför vi skulle göra det jag blev sjuk!
Har jag inte spytt något i morgon så åker vi då. Fredrik är hemma i från jobbet och har tagit hand om barnen,nu när jag inte kunnat,fasst det var svårt att få honom att stanna hemma men han fick väll så lov.
Alina har inte sovit något i natt,hon har börjat med sånt nu vilket är så jobbigt :( Både för henne & oss!

Skulle behöva städa,ser ut som ett bombnedslag och toan uppe är ju inte så fräch. Men jag orkar bara inte,mår illa bara jag rör på mig. Finns ju flera som skulle kunna städa i huset tycker man,men det slutar med att det blir jag ändå.

Verkligen en dålig dag idag :(

Kommentarer
Postat av: Martina - Mamma till Ella

Tack så hemskt mycket!:)

2010-11-12 @ 15:26:40
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/
Postat av: ewa

Fin bloggen blev=)hoppas ni kryat på er!

2010-11-12 @ 19:46:32
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Carro

Uscha.. jag har också mått illa idag.

OCH ja, här ser de också ut som ett bombnedslag, men orkar ju inte göra nånting...

Tycker också att de finns andra här i huset som skulle kunna hjälpa till, men nejdå... tvspel är roligare!

2010-11-12 @ 20:33:30
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ewa: Jag mår lite bättre nu men antar febern slår till i kväll igen :(



Carro: Ja,jag förstår inte varför det alltid är kvinnorna som ska städa för,,ush!

2010-11-13 @ 11:35:34
Postat av: Juggen

Synd ni inte kunde åka och bada :( Vad fin bloggen blev :) Krya på dig!

2010-11-13 @ 15:22:43
Postat av: Sofie

johanna:tackar :)

2010-11-13 @ 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0