Fredag

Jag har precis gjort mej klar för dagen :) Nästan iaf! Mitt hår ser ut som Bobbykrull men annars så ;) La mig med blött hår idag,inte fint.

Liam är ute & leker med Alma & Alina sover förmiddagsluren. Jag har kollat lite på Zumba dans träning el vad man kallar det för. Alla säger det är sååå himmla roligt men jag vet inte,stå där & dansa & jag kommer alldrig lära me stegen,blir nog bara pinsamt! Men någon träning vill jag börja med. Eller jag SKA börja med.

Någon som tränar Zumba eller bara har provat på som kan skriva lite hur det är?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Zumba är skitkul! =)

Jag har skivorna hemma så jag tränar till dom känns inte lika pinsamt då!! =P o ang stegen så lär man sig ganska fort ändå o på skivorna så har dom en genomgång i sakta fart så man lär sig innan man börjar med den riktiga träningen! =)

2011-04-01 @ 11:28:09
URL: http://baravifyra.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

Vill med köpa & ha hemma,funderar på det :)

2011-04-01 @ 14:51:23
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0