Godmorgon

En ny vecka med nya möjligheter. Jag ska börja förbereda lite inför skolstart & dagisstart för Alina,ladda lite mentalt. Jag är fortfarande lite skeptiskt till att lämna Alina på dagis. Vissa dagar blir jag arg på Fredrik varför han inte kan gå ner i arbetstid så hon slipper att vara på dagis heltid men jag vet att det inte skulle funka rent ekonomiskt,tyvär! Vet inte ens om det gör det ändå,får bara 3000kr i månaden & det var ju tänkt att jag skulle jobba extra på helger men just nu ser det mörk ut med den planen,har inte jobbat på två helger nu så jag hoppas dom ringer snart!

Csn krånglar som vanligt,3e gången jag skickar in kompliterings uppgifter nu. Uppgifter jag redan lämnat till dom eftersom jag fyllt i 1a papperet korrekt på varenda punkt,ändå ska det in mer som inte nämdes i de andra breven,ush!

Ett shema vore också bra att ha,så jag kan skriva in hur Alina ska gå,vilka tider osv men det shemat läraren skickat ut på fc kan jag inte öppna,bett om ett shema i ett annat format som även jag kan öppna men det verkar inte komma. Idag SKA jag ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0