Hej!

Jag vet,jag är ur usel på att blogga men som jag skrev så kommer det nog bli mkt mindre bloggande nu när jag har så mkt annat för mej. Det är mkt nu med inskolningen vilket har gått kanon,inte en enda gång hon gråtit när jag åkt hem! Hon äääälskar dagiset & kompisarna,än så länge iaf. Men mycket är välll också för att det är nytt. Nya leksaker att leka med & mkt att utforska aoch då har man inget tid för mamma :)
Det är papper som ska skriva och skickas in till Csn,Inkomstuppgifter,dagis tider osv osv så mkt att vi glömt att skicka in föräldrar penningen :( Så nu blir den försenad,typsikt! Blir inte roligt. Jag har också börjat med lite uppgifter så man har lite avklarat innan man börjar,alltid skönt!

I morgon är Alina ledig men Liam ska åka till daagis och vara påskkärring :) På Tordag går Alina men då är Liam ledig i stället. Skönt att få lite egen tid med Liam också faktiskt,det är ju inte varje dag man får rå om honom för sig själv. Alina är i en period där hon är väldigt uppi mej,det ska bäras hela tiden annars blir hon sååå himmla arg! Lillsnuttan <3

Ja,det var det. En lite uppdate :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0