Intressant

Det var en intressant 1a lektion idag! Vi pratade om hälsa,kost & motion. Vad mkt skit vi igentligen stoppar i oss,det finns så mkt skit insprutat i alla livsmedel vi får oss så ush! Inte så konstigt att så många drabbas av sjukdomara nu för tiden. Man blir väldigt avskräckt faktiskt men vad tusan ska man äta då som inte innehåller färgämnen,kemikalier och skit? Man tänker ju alldrig på att läsa vad livsmedlen innehåller.  Och vad vi stoppar i våra barn igentligen :(

I morgon är det hemma studier och eftersom jag redan tjuvstartat så tänker jag lämna in två uppgifter i morgon så får vi se vad läraren säger om dessa,hoppas på ett G åtminstånde! :)

Liam och Alina har varit förkylda eller är rättare sagt men det börjar på att gå över så hoppas de kan gå på dagis i morgon så Alina inte kommer av sig,var ett tag sen hon var där nu ju.

Till helgen blir det jobb :) Det behövs! Har bara jobbat en gång denna månaden tror jag :( Och nästa månad blir det ingen föräldrarpenning utan bara Csn bidrag på 3000kr och en liten lön,hur ska det gå tro? Nu är man en fattig student :P Ändå fram tills December. Men det SKA gå! Sen väntar säkert ett fasst jobb någonstans & en fasst inkomst & ett husköp för oss med kanske ett nytt kök & ett badrum & alla planer vi har kanske går i uppfyllelse,man får tänka frammåt :) Nog för att jag ska läsa vidare ett år sen men det är bara på 50% så jag har fortfarande några % över till att jobba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0