Kanin utsläppet

Idag var det dax för det årliga kanin utsläppet :) Liam & Alina tyckte det var sååå roligt när Phu fick komma ut i hagen & han blir ju så glad så han hoppar rakt upp i luften :) Dock fick han nyss gå in eftersom det blev lite kyligare.
Snart kan han vara ute på heltid igen.

Krattat & fixat inför sandlåde bygget har jag också gjort,bärt bort gammla brädor efter lekstugan. Suttit ute & ätit glass & myst har vi också gjort i det härliga vädret!

Alinas inskolning går jätte bra & hon blir mer & mer modig & går i väg & leker på egen hand numer. Åt & sov gjorde hon även där idag så nu har vi tränat på det :) I morgon är vi lediga & hoppas på lika fint väder som det varit idag.

Blir inte så mkt bloggande nu,det är fullt upp hela dagrna & mer kommer det bli & man prioriterar ju inte datan lika mkt nu då det är så skönt att vara ute.

På Ondag ska jag interljuvas igen för en tidning :) Och hela den veckan är fullt upp med inskolning osv.

I helgen ska jag till Mahlin på mat & vin,vin får vi väll se hur det blir med. Måste nog ta egen bil då jag inte har skjuss. Hoppas på jobb på Söndag!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hopp hopp!!

2011-04-15 @ 15:33:39
Postat av: Anonym

Jobbar du i helgen Sofie??

2011-04-15 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0