Lång promenad + magsjuka

Jag,mamma & Alina har varit ute på en lång promenad runt Ström idag,kom precis hem!
Efter halva vägen ringer dom från dagis & säger att Liam klagar på illamående,fick lite smått panik där då jag var halva vägen till Ström,skulle ta en väldigt långt tid att gå hem igen & hämta bilen men som tur var kunde pappa hämta honom. När jag hämtade honom nu hos mamma & pappa så hade han bajsat ner sig & spytt :( Lillvännen!
Minns ni att jag skrev att Alina varit dålig i magen hela helgen? Men tänkte inte att det var magsjuka men det måste det väll ha varit då men ingen annan har fått det,inte än iaf,peppar,peppar!

Nu blir det Lunch och hoppas Liam får behålla något men tveksamt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo hörde nog ni hade varit ute och gått. Gick ni dag med? :) Ush, hur mår liam nu då?

2011-04-05 @ 17:57:39
Postat av: Sofie

Ja,idag gick vi runt Ström :) I går runt Skäret.. Han mår bättre nu,var ett tag sen han spydde.

2011-04-05 @ 18:00:08
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt väder både igår och idag :) Vilken tur han mår bättre, jobbigt med magsjuka :(

2011-04-05 @ 18:17:35
Postat av: Sofie

Ja,det är tur det :)

2011-04-06 @ 09:58:55
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0