Melon

Sådär,lite finslip på uppgifterna så är dom klara,det gick fort! Alla tre uppgifter som vi ska göra självständigt,hoppas de blir godkända bara. Tycker jag har fått med allt jag kunnat och de har kännts enkelt att skriva utan boken osv eftersom man jobbat med omvårdnad i flera år så kan man ju mkt om det också :) Roligt är det iaf.

Ringt till bb har jag gjort idag & pratat med chefen,blir nog inget sommarvik där eftersom man måsta vara klar Uska men han tog mina kontaktuppgifter och skulle kolla upp lite mera om saken,sökte ju genom lg.se för några månader sen. Ingen fara eftersom jag redan har ett sommarvik på mitt vanliga ställe men de vore ju fantastiskt underbart roligt om man fick vara på bb ;) Tills nästa sommar så kanske,sa åt honom att jag var intresserad iaf och då är jag ju klar och kanske läser barn & ungdomsjukvård också så då har jag goda chanser sa han :) Han sa också att det är mkt bra att ha sin sjukhuspraktik där vilket jag hoppas att jag får ha. Annars vill jag vara på medicin!

Vet inte riktigt hur jag ska göra i sommar,vill gärna åka någonstans men när? Är ledig 1 vecka tror jag innan jag börjar jobba men fick förlängt om jag ville på scehmat med den veckan men jag sa att de får ringa om det behövs folk då vilket det kommer att göra. Men jag kanske får någon dag ledig så vi kan åka bort på en liten minisemester :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0